czwartek, 26 lipca 2012

Dzisiaj chciałabym wam napisać o nowym produkcie, który przetestowałam :D  Jest to Błyskawiczny krem do depilacji nóg EVELINE COSMETICS z aloesem i wyciągiem z melona. ok.7-8 zł/ 125ml



Sposób użycia: Rozsmarować krem załączoną w opakowaniu szpachtułką i pozostawić na minimum 3 min. Czas zależy od grubości włosa, dlatego ja trzymałam go ok. 20 min. W tym czasie zajęłam się innymi sprawami, ponieważ nie lubię siedzieć bezczynnie.

Aplikacja: Krem miał idealną konsystencję, co bardzo ułatwiało aplikację. Stosowałam już wiele kremów depilacyjnych, ale w tym zaskoczył mnie przyjemny zapach. Niestety czas o wiele większy niż 3 min rzucające się w oczy na opakowaniu, ale to właśnie zależy od grubości włosa. P|o czasie ok 20 min sciągnęłam krem szpachtułką, miałam błędne wrażenie że ona podrażnia moją skórę, ale gdy zmyłam gąbką pozostałe resztki kremu.





Efekty: Krem dosyć dokładnie i skutecznie usuwa owłosienie z nóg. Skóra była miękka i gładka. Trochę sucha, potrzebowała po depilacji natychmiastowego nawilżenia. Nogi były idealnie gładkie, że nie musiałam poprawiać maszynką.


Plusy:
+ przyjemny zapach
+ niska cena (w promocji kupiłam za ok, 7-8 zł)
+ efekt po zabiegu: miękka i gładka skóra
+ nie występują podrażnienia
+ nie uczula
+ konsystencja
+ włoski wolniej odrastają
+ brak tych czarnych krpek;), które zawszę zastaję po tradycyjnym goleniu nóg

Minusy:
- czas (3 min nie wystarczą, polecam od 10 do 20 min)
- trochę mało wydajny (zużyłam prawie całe opakowanie, nałożyłam bardzo grubą warstwę ponieważ mam bardzo grube włosy, więc nie żałowałam)

Skład:   Aqua / Water, Cetearyl Alcohol, Thioglycolic Acid, Calcium Hydroxide, Potassium Hydroxide, Ceteareth-20, Glyceryl Stearate SE, Propylene Glycol, Water / Butylene Glycol / Glycerin / Larrea Divaricata / Lecithin, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Cucumis Melo (Melon) Fruit Extract, Ethylhexyl Stearate, Mineral Oil, Panthenol, Fragrance, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde (Lyral), Citronellol, Hydroxycitronellal, Geraniol, Butylphenyl Methylpropional (Lilial).

Ja jestem zadowolona, uzywałam wielu depilatorów w kremie i póki co ten jest najlepszy|:)) Mogłabym go polecić każdej kobiecie, a sama kupię go jeszcze na pewno:)

4 komentarze:

  1. a gdzie kupiłaś? ja chcę taki też ;>

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest promocja w Rossmanie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. usuń weryfikacje obrazkową przy komentarzach i dodaj gadżet obserwatorzy bo nie mogę cię obserwować ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. jak mam wpaść przecież Cię nie ma ;>?

    OdpowiedzUsuń