piątek, 27 lipca 2012

Miętowe groszki;)

Dzisiaj chciałabym wam pokazać mój wczorajszy manicure ;) Miętowe groszki, jestem dopiero początkująca w malowaniu paznokci, ale mam nadzieję że to nie ostudzi mojego zapału i kreatywności :)) Podobają mi się takie delikatne pazurki;) Niestety zapomniałam o radzie wspaniałej Baalbiki |:)) KLIK i kropki nie wyszły mi takie idealne,przynajmniej pasują do mojej pięknej letniej sukienki, ale ją jutro wam pokaże. A jak wam się podobają te pazurki??






Muszę przyznać, że lakiery są świetne. Doprawdy musiałam malować paznokcie dwa razy, ale lakier trzyma się drugi dzień i zniósł paplanie się w wodzie, sprzątanie i zmywanie naczyń, niesamowite.
A jak wam się podoba??
Może macie jakieś ciekawe porady??

3 komentarze:

  1. ten miętowy kolorek jest genialny, ślicznie wygląda na pazurkach ;) chyba muszę podkraść pomysł i kiedyś sobie takie zrobić :D

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolorek z vipery jest piękny ahh ;D a groszki dobrze wyszły ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. pozdrawiam i zapraszam ponownie - nowa notka ;)

    OdpowiedzUsuń