poniedziałek, 27 sierpnia 2012

załamka

Jestem wsciekła!! juz drugi tydzień\nie napisze notki, nie mam niestety możliwości, jestem w pracy a laptop nie czyta karty pamięci, jak tylko zjawię się w domu ze zjazdu, zobowiązuje się napisać coś sensownego. Szkoda, bo się przygotowałam, tyle zdjęć zarobiłam i myślałam, że jakoś zabiję trochę czasu. No nic, trudno nic nie zrobię. Chyba utoną w kolejnej lekturze. Muszę wa, się pochwalić, że dzięki tym wyjazdom przez dwa mieciące udało mi się przeczytać z 15 książek!!!  Mam nadzieję, ze może uda mi się cos wymyśleć i napiszę jakoś tą notkę... Tęsknie tutaj za wami :))

7 komentarzy:

  1. Ja też nie mogę zgrywać moich zdjęć, bo mam USB rozwalone. ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. ejj no szukaj pozytywów ;D
    oczytana przynajmniej będziesz ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. O ho ho ;dd jaka zaczytana ;d

    OdpowiedzUsuń
  4. 15 książek to super sporo :)
    czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. to przygotuj sobie w wordzie opisy notek, a potem tylko wrzucisz zdjecia i bedziesz miala gostowe posty na kilka dni ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. książki dobra rzecz (;

    a co czytasz?;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szczególnie lubię Cobena i jego thrillery: "Nie mów nikomu", "Niewinny" "Jedyna szansa", "Krótka piłka"... ale tez spodobały mi się powieści Carlos'a Ruiz'a Zafon'a "Cień wiatru", "Gra Anioła", "Więzień nieba", "Marina" a teraz czytam "Cukiernię pod Amorem" Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk. Naprawdę świetne książki, interesujące i tak wciągają, że nie można przestać czytać, szczerze polecam!;)

      Usuń