wtorek, 4 września 2012

Ogórkowy mat

Hej! Wreszcie mogę powrócić do żywych !!!  Już jestem w domu, może jeszcze w przyszłym tygodniu pojadę do pracy na parę dni, ale póki co będę roznosić CV wszędzie gdzie się da. Nie ma to jak usiąść przed własnym komputerem gdzie wszystko znajome i nic nie brakuje! Dzisiaj przygotowałam dla was recenzję maseczki firmy AA :)

Maseczka matująco-regenerująca
do skóry wrażliwej i skłonnej do alergii
ekstrakt z ogórka,  kwas azolainowy


cena: 1,99 w Biedronce

Skład: AQUA, PROPYLENE GLYCOL, CETYL PALMITATE, DICAPRYLYL ETHER, GLYCERIN, CYCLOPENTASILOXANE, HYDROXYPROPYL STARCH PHOSPHATE,, ZINC OXIDE, ARACHIDYL ALKOHOL, MAGNESIUM ALUMINUM SILICATE, PANTHENOL, HAMAMELIS VIRGINIANA (WITH HAZEL) LEAF EXTRACT, AZELAIC ACID, SPIRAEA ULMARIA EXTRACT, BEHENYL ALKOHOL, CANOLA OIL, CUCUMIS SATIVUS FRUIT EXTRACT, ENANTIA CHLORANTHA BARK EXTRACT, OLEANOLIC ACID, BUTYLENE GLYCOL, XANTHAN GUM, ALLANTOIN, PARFUM, CAPRYLYL GLYCOL, CARBOMER, ACRYLATES/C10-30, ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, ARACHIDYL GLUCOSIDE,  METHYLISOTHIAZOLINONE.

Od producenta: Produkt zapewnia:
- zwężenie porów
- przywraca naturalną równowagę skóry
- reguluje proces produkcji sebum
- nadaje skórze matowe wykończenie
- EFEKTY: skóra oczyszczona, odświeżona i nie błyszczy się.
- wystarcza na dwa zastosowania





Sposób użycia:  Na oczyszczoną skórę twarzy i szyi nałożyć warstwę maseczki, pozostawić na 15 minut, a nadmiar maseczki ściągnąć wacikiem.

Moja opinia: Gdy otworzyłam maseczkę ukazała mi się kremowa konsystencja o przyjemnym ogórkowym zapachu (akurat uwielbiam ogórki więc byłam zachwycona!). Co nie wpłynęło na całkowitą moją opinię. maseczkę nakładało mi się bardzo dobrze, jakbym smarowała twarz delikatnym kremem, pozostawiłam na 15 minut. Większość maseczki była wchłonięta w skórę, a nadmiar starałam się usunąć wacikiem. Szczerze z tym to miałam trochę problem. Maseczka trochę obeschła i nie mogłam usunąć jej samym wacikiem. Wzięłam więc go zamoczyłam w przegotowanej wodzie i wtedy maź bez utrudnień zeszła z mojej twarzy. Byłam zadowolona z efektu, moja cera się nie błyszczała, czułam się komfortowo, była gładka i elastyczna. Nie zauważyłam zwężenia porów i nie wiem czy przywróciła naturalną równowagę skóry, ale na pewno moja twarz była oczyszczona z wszelkich zanieczyszczeń, odświeżona dzięki orzeźwiającemu zapachu ogórka i nie błyszczała się (pewnie z parę godzin, ok 3-4). Muszę przyznać, że nie mam bardzo tłustej cery i pewnie maseczka nie miała zbytnio problemów by zapobiec błyszczeniu się mojej skóry. Trudno by powiedzieć czy zadziałała by dla cery bardzo trądzikowej, lub bardzo tłustej. Jestem zadowolona z efektów, ale każda kobieta musiałaby sama się przekonać czy maseczka współpracuje z jej skórą ;) maseczka dobra, ale nie rewelacyjna.

Plusy:
-świeży zapach
-kremowa konsystencja
-łatwa aplikacja
-dosyć dobrze się wchłania
-opakowanie starcza na dwa zastosowania
-całą maseczkę da się wycisnąć z saszetki
-cena
-cera się nie błyszczała, była nawilżona, miła w dotyku
-nie zaiwra barwników
-posiada pH naturalne dla skóry

Minusy:
-trudno było mi ją ściągnąć z twarzy
-nie wiem jak by sprawdziła na cerze tłustej (mam cerę mieszaną, nieraz cera mi się przetłuszcza w okolicach strefy T)
-nie zauważyłam zwężenia porów
-nie zauważyłam by przywróciła naturalną równowagę skóry, po prostu przez parę godzin skóra była całkowicie zmatowiona, a potem wszystko wróciło do normy.

To by było dzisiaj na tyle, niedługo kolejna notka:):*


4 komentarze:

  1. Żałuję, że jej sobie nie kupiłam, ale pewnie jeszcze gdzieś się znajdzie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. he he Natalia, bo mi kupiłaś :P
    i w sumie tez nie bardzo byłam z niej zadowolona, u mnie nawet matu porządnego nie było :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie jestem przekonana do tego typu maseczek :P uwielbiam te z Avonu z planet spa ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też szukam czegoś co oczyści i zwęży pory, ale na nic takiego jeszcze nie trafiłam :(

    OdpowiedzUsuń