wtorek, 31 lipca 2012

miętowa sukienka:)

 Witam:)  Przepraszam za opóźnienia, ale poprzedni tydzień byłam u Bartosza. Przez tą pogodę, wiry burze, zerwane linie elektryczne nie było cały weekend prądu. Od wczoraj jestem już w domku, przepraszam, ale nie miałam siły włączyć komputer. Tak więc jestem i chcę wam pokazać tą miętową sukienkę

Sukienka jest firmy Drole de copine. Pięknie odszyta, klasyczna, cała z cudownej miętowej koronki (które uwielbiam!) z tyłu umieszczony jest zamek do połowy pleców,  dołączony jest cieniutki brązowy paseczek w talii. Sukienka sięga do połowy ud, jest lekka i wygodna. Kupiłam ją  na wakacjach w Mielnie, nie należała do najtańszych, ale jestem z niej w pełni zadowolona. Uważam, że jest warta swojej ceny:)








13 komentarzy:

  1. przymierzałam taka! jest cudowna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. sukienka jest prześliczna, taka delikatna, dziewczęca. ajjj chętnie bym taką przygarnęła :)

    zapraszam do mnie i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznam że wygląda rewelacyjnie :))) Piękna i bardzo kobieca <3 ehhh :))) po coś mi ją pokazała :DDD teraz będę Ci zazdrościć!:P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fenomenalnie się prezentuje ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozdrawiam i zapraszam ponownie do mnie - nowa notka :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna, ale ja osobiście nie czuje się dobrze w pastelach ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna sukienka! I ten kolor, uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. sliczna jest!! z brązowym cienkim paskiem wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woow this dress is absolutly stunning!! I love the colour as well as the beautiful lace material!! I think the brown bangle goes perfectly with it:)

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń